طراحی دکور فروشگاهی و اصول آن

طراحی دکور فروشگاهی و اصول آن

 

طراحی دکور فروشگاهی و اصول آن

اگر شما به تازگی تصمیم گرفته اید که کسب و کار خود را رونق بدهید و برای فروش محصولات خود مکانی را تهیه کنید باید بدانید اولین چیزی که در جذب مشتری بسیار تاثیر گذار است و فروش شما را چندیدن برابر می کند جلوه ویترین و پیاده سازی اصول اولیه طراحی در فضای فروشگاهی است.

تیم متخصص بهمن استیل با داشتن طراحان حرفه ایی در زمینه تولید انواع دکوراسیون فروشگاهی و دکور استیل  می توانند از ابتدای شروع طراحی دکوراسیون فروشگاه شما،که شامل:

تولید انواع رگال لباس، قفسه، استند ،پارتیشن استیل، انواع میز و صندلی برای بخش مدیریت و نشستن مشتری ها در کنارتان باشند.

همچنین با توجه به تجربه بالایی که در طراحی دیزاین فروشگاهی دارند از تمامی فضای محیط شما به بهترین شکل استفاده می کنند و یک محیط کاملا مشتری پسند را به شما تحویل می دهند.

 

طراحی دکور فروشگاهی و اصول آن
انواع رگال لباس و استند فروشگاهی استیل

به شما پیشنهاد می دهیم طراحی دیزاین فروشگاهی خود را به متخصصین بهمن استیل در تهران بسپارید زیرا علاوه بر تجربه بالایی که در زمینه طراحی داخلی دارند تمامی محصولات را از آلیاژ با کیفیت تهیه می کنند و دارای ضمانت می باشند همچنین دیگر نیازی نیست که هزینه های مربوط به واسطه را پرداخت کنید زیرا شما مستقیما با تولیدی در تماس هستید.

جهت دریافت اطلاعات در زمینه طراحی دکوراسیون فروشگاهی وسفارش دکوراستیل با مشاوران ما تماس بگیرید:

  • شماره تلفن :66394152-021
  • شماره همراه :09129352797

در این مقاله می خواهیم نکاتی را در باره طراحی دکور فروشگاهی و اصول آن، برای جذب بیشتر مشتری و فروش بالاتر در اختیارتان قرار بدهیم با ما همراه باشید.

طراحی دکور فروشگاهی و اصول اولیه آن

آنچه که باعث می شود شما در یک پاساژ یا در یک بازار در مقایسه با دیگر مغازه ها و رقیبان خود متمایز باشید داشتن محصولات با کیفیت در یک ویترین شیک و جذاب است.ساخت ویترین مغازه و دیزاین فروشگاه بر اساس اصول اولیه طراحی صنعت مد و فشن بزرگترین امتیاز در جذب مشتری و افزایش فروش شما است. برای رسیدن به این هدف باید چندین نکته را در مورد طراحی دکوراسیون به کار ببرید که در زیر به آن اشاره کرده ایم.

 

طراحی دکور فروشگاهی و اصول آن
ویترین فروشگاهی استیل جذاب

تاثیر ویترین فروشگاه در جذب مشتری

ویترین می تواند بزرگترین تبلیغ برای یک مغازه باشد زیرا پل ارتباطی بین مشتری با داخل فروشگاه است

طراحی یک ویترین شیک و مدرن باعث جلوه بیشتر محصولات در چشم مشتری می شود و تصمیم می گیرد که از سایر محصولات داخل مغازه نیز دیدن کند در این حالت از یک طرف شما به هدف خود رسیده اید ( جذب مشتری و فروش بالاتر) و از یک طرف دیگر مشتری نیز از خرید خود راضی بوده است و امکان اینکه به مشتری وفادار شما تبدیل بشود زیاد است. پس تا می توانید بر روی ویترین مغازه خود جهت جذب مشتریان سرمایه گذاری کنید.

 

طراحی دکور فروشگاهی و اصول آن
تاثیر دکور فروشگاه در قسمت ورودی

تاثیر ورودی در دکور فروشگاه

زمانی که مشتریان وارد فروشگاه شما می شوند معمولا 90 درصد از آن ها به سمت راست می روند دانستن این موضوع به شما در چیدمان کمک می کند که بهترین رگال، قفسه و استند خود را در سمت راست قرار بدهید و یادتان باشد که از نقش نورپردازی ملایم بر روی محصولات خود قافل نشوید. از نظر معماری به قسمت سمت راست مغازه دیوار تاکید می گویند که شما می توانید لوکس ترین محصولات خود را روی آن قرار بدهید تا مشتری از دیدن آن به ذوق بیاید و تصمیم بگیرد از قسمت های دیگر فروشگاه نیز دیدن کند.

تاثیر طراحی دکور فروشگاهی و اصول آن در مسیر حرکت مشتری

چیدمان دکوراسیون باید به گونه ایی باشد که مشتری تمام مسیر فروشگاه را طی کند، این چیدمان از قاعده خاصی پیروی نمی کند منظور این است که شما باید دکور مغازه را طوری بچینید که تمامی محصولات لوکس و لاکچری در معرض دید مشتری قرار داشته باشد می توانید از مسیر حرکتی دورانی به سمت راست استفاده کنید یا مغازه را به چندین بخش تقسیم کنید و هر بخش را با اجناس مردانه، زنانه یا محصولات رنگی مشخص کنید.

 

طراحی دکور فروشگاهی و اصول آن
سیرکولاسیون در طراحی دکور فروشگاهی

تاثیر سیرکولاسیون در طراحی دکور فروشگاه

سیرکولاسیون نقش بسیار تاثیر گذاری در دیزاین فروشگاهی دارد در مسیر رفت و آمد مشتریان در فروشگاه بهتر است اجناس لاکچری خود را قرار بدهید و در کنار آن از محصولات مرتبط با آن جنس نیز استفاده کنید اما توجه داشته باشید که این مسیر نباید بسیار شلوغ باشد به گونه ایی که تردد را سخت کند این کار باعث می شود مشتری تشویق بشود که تا انتهای فروشگاه برای دیدن محصولات شما برود.

طراحی دکور فروشگاهی و اصول آن
نور پردازی مناسب در فضای فروشگاه

تاثیر نورپردازی در دکوراسیون فروشگاه

برای اینکه اجناس فروشگاهتان جلوه و چشم انداز بهتری داشته باشند از نورپردازی استفاده کنید، نورپردازی ملایم و اصولی علاوه بر براق جلوه دادن محصولات یک آرامش دلپذیر را در محیط به وجود می آورد و باعث می شود مشتری بیشتر در مغازه بماند و از سایر محصولات دیدن کند البته هرگز نباید از نورهای خیره کننده یا بیش از اندازه رنگی استفاده کرد زیرا نتیجه منفی را در بر خواهد داشت.

 

طراحی دکور فروشگاهی و اصول آن
جلب رضایت مشتری در فروشگاه

در فروشگاه رضایت مشتری در اولویت است

در فروشگاه فقط داشتن دیزاین و طراحی مناسب جهت جذب مشتری کافی نیست بلکه شما باید مشتری را در اولویت قرار بدهید و برای استراحت آن ها فضایی را به وجود بیاورید به این شکل که در محیط مغازه خود صندلی یا مبل های راحتی قرار بدهید تا مشتریان بتوانند بر روی آن ها بنشینند بهتر است صندلی را به گونه ایی قرار بدهید که مشتری بتواند به تمامی محصولات دید داشته باشد و در باره خرید آن ها تصمیم بگیرند در این حالت امکان افزایش فروش دارید و حتی این احترام گذاشتن شما به مشتریان باعث وفاداری آن ها به فروشگاهتان می شود و دوباره برای خرید آن ها را خواهید دید.

سخن آخر

صاحبان کسب و کار همیشه به دنبال شرایط برد برد هستند به این شکل  که در مقابل هزینه هایی که پرداخت می کنند باید نیازهایشان بر آورده بشود تا بتوانند سرمایه گذاری اولیه ایی که انجام داده اند را به سود برسانند. در مقابل نیز مشتری هم انتظار دارد در مقابل هزینه ایی که پرداخت کرده است محصول با کیفیت تحویل بگیرد

پس باید برای افزایش جذب مشتری و بالارفتن فروش، نکاتی را در طراحی دکور فروشگاهی رعایت کنید و بهتر است که این کار را به متخصصین  طراحان حرفه ایی بسپارید

برای طراحی دکور فروشگاهی و اصول آن با تولیدی بهمن استیل در تهران تماس بگیرید

  • شماره تلفن :66394152-021
  • شماره همراه :09129352797

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *