ساخت میز پایه استیل

ساخت میز پایه استیل

ساخت میز پایه استیل

 

ساخت میز پایه استیل در تهران

ساخت میز پایه استیل

میز پایه استیل به دلیل مزایای بیشماری که دارد امروزه توانسته است به خوبی جای میزهای پایه چوبی و سنگین را بگیرد و مورد توجه طراحان داخلی دکوراسیون در سرتاسر دنیا قرار بگیرد به گونه ایی که 90 درصد مردم در دنیا ترجیح می دهند از میزهای پایه استیل در اشکال و کاربردهای مختلف در دیزاین منزل خود استفاده کنند.

تولیدی بهمن استیل با داشتن طراحان حرفه ایی در زمینه تولید انواع (میز پایه استیل، میز جلومبلی، میز عسلی، میز کنسول و میز نهارخوری ) آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز در سرتاسر ایران می باشد شما می توانید با متخصصین بهمن استیل تماس بگیرید طرح دلخواه خود را دراندازه های متفاوت سفارش داده و محصول خود را با بالاترین کیفیت، بدون واسطه و هزینه های اضافی تحویل بگیرید.

یکی از کاربردهای خرید میز پایه استیل استفاده از آن در فروشگاه های شیک و لاکچری است. این فروشگاه ها در طراحی دیزاین خود فضایی را برای استراحت مشتریان در نظر می گیرند که در آن معمولا از یکدست مبلمان استفاده می کنند که در مقابل آن یک میز پایه استیل نیز قرار می دهند که مکانی برای گذاشتن کاتالوگ ها و مجله های روز دنیا در زمینه مد و فشن می باشد تا مشتری علاوه بر استراحت بتواند در کمال آرامش با مطالعه آن برای خرید محصول مورد نظر خود بهتر تصمیم بگیرد

اگر علاقه مند هستید که درباره دیزاین داخلی فروشگاه نیز اطلاعاتی به دست بیاورید به شما پیشنهاد می دهیم مقاله

طراحی دکور فروشگاهی و اصول آن را مطالعه کنید.

ساخت میز پایه استیل
مزیت ساخت میز پایه استیل

میزهای استیل دارای دونوع مدل دکوراتیو و صنعتی می باشند

میزاستیل دکوراتیو: میز استیل دکوراتیو جز دسته میزهایی هستند که معمولا به صورت اختصاصی و به درخواست مشتری از ترکیب آلیاژ 304، پروفیل استیل، متریال چوب، سنگ و شیشه ساخته می شوند.

میزهای صنعتی: میز استیل صنعتی به آن دسته از میزهایی گفته می شود که معمولا دارای صفحه چوبی یا پلی اتیلن با پایه های استیل می باشند که کاربرد اصلی آن ها در آشپزخانه های صنعتی، کترینگ، کافی شاپ، قصابی، فست فود، شیرینی پزی  و … می باشد. میزهای صنعتی از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند. و در برابر رطوبت و دمای محیط اکسید نمی شوند.

انواع میز های پایه استیل

ساخت میز پایه استیل
میز جلو مبلی استیل گرد

میز جلو مبلی استیل :

میز جلو مبلی تکمیل کننده مبلمان می باشد که در جلوی مبل در اتاق پذیرایی قرار داده می شود برای اینکه میز جلو مبلی استیل زیبایی و جلوه خود را به درستی نشان بدهد باید در هنگام خرید آن به اندازه محیط و نوع سبک مبلمان خود توجه کنید.

میزهای جلو مبلی معمولا در سه شکل مختلف مستطیل، مربع و دایره طراحی و ساخته می شود. اگر فضای منزل یا محیط کار شما بزرگ است بهتر است از میز جلومبلی مستطیل شکل استفاده کنید. اگر اندازه محیط کوچک است میز جلومبلی مربع انتخاب بهتری است و فضای کم تری را اشغال می کند

میزهای جلو مبلی گرد برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی و شیک است زیرا لبه های گرد آن باعث می شود محیط شما بزرگتر جلوه بدهد و احساس شلوغی و بهم ریختگی را در افراد به وجود نمی آورد.

ساخت میز پایه استیل
میز عسلی پایه استیل

میز عسلی استیل:

میزهای عسلی مکمل میز جلو مبلی و عضو جدانشدنی هر مبلمان است که بسیار کاربردی و جمع و جور می باشد.

میزهای عسلی در اندازه های کوچک و اشکال هندسی مستطیل، مربع، بیضی و دایره و در سبک های مختلف سلطنتی، کلاسیک، از جنس استیل ضد زنگ 304 یا چوب ساخته می شوند.

می توانید در زمان مهمانی ها، با قرار دادن میز عسلی در کنار مبل فضایی را برای پذیرایی از مهمان ایجاد کنید تا بتوانند به راحتی بشقاب میوه و فنجان چایی خود را روی آن قرار بدهند. یکی دیگر از کاربردهای میز عسلی پایه استیل قرار دادن اشیا تزئینی مانند گلدان و آپاژور در روی آن است که باعث زیبایی و جلوه بیشتر چیدمان آن در کنار مبلمان می شود. میزعسلی پایه استیل دارای مقاومت بالایی می باشد و به راحتی بایک دستمال نم دار تمیز می شود و به هیچ عنوان لک و خش بر نمی دارد.

ساخت میز پایه استیل
میز نهارخوری پایه استیل طوسی

میز نهار خوری پایه استیل:

یکی از سبک های مدرن میز نهارخوری نوع پایه استیل آن است که به دلیل استفاده از آلیاژ 304 مقاومت بالایی دارد و دچار زنگ زدگی نمی شود میزهای نهارخوری پایه استیل طلایی و نقره ایی جز پر طرفدارترین کارها هستند زیرا ترکیب آن ها با پارچه نشیمن قرمز و مشکی بینظیر می شود.

مزایای خرید میز استیل

  • استفاده از آلیاژ 304
  • مقاومت و دوام بالایی دارد
  • ضد زنگ و ضد خش است
  • اکسید نمی شود
  • براق و درخشان است
  • لک نمی شود
  • به راحتی قابل تعویض است
  • سبک است و راحت جابه جا می شود
  • فضای کمی را اشغال می کند
  • رنگبندی طلایی، نقره ایی و بژ
  • منعطف است و در اشکال بیضی و دایره ساخته می شود

میز پایه استیل را چگونه تمیز کنم؟ برای تمیز کردن محصولات استیل از یک دستمال نم دار استفاده کنید آن را به آرامی روی دکوراسیون خود بکشید تا تمامی لک و غبار را پاک کند اما یادتان باشد به هیچ عنوان از مواد شوینده و شیمیایی استفاده نکنید.

آیا میز پایه استیل خوب است یا چوبی؟ یکی از مزایای ساخت میز پایه استیل دوام و مقاومت بالای آن در مقایسه با نوع چوبی است، چوب به مرور زمان دچار پوسیدگی یا شکستن می شود اما استیل ماندگاری بیشتری دارد و نمی شکند و دچار لک و خوردگی هم نمی شود همچنین هزینه ساخت آن کم تر است.

ازکجا میز پایه استیل بخرم ؟ ساخت میز پایه استیل خود را در هر اندازه، طرح و رنگی که می خواهید به بهمن استیل بسپارید زیرا تمامی محصولات خود را با استیل باکیفیت 304 می سازد و دارای ضمانت و گارانتی می باشد همچنین بدون پرداخت هزینه اضافی و واسطه می توانید مستقیما محصول خود را سفارش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *