تولیدی میز تی وی استیل

تولیدی میز تی وی استیل

تولیدی میز تی وی استیل

 

تولیدی میز تی وی استیل

میز تی وی استیل و نقش آن در منزل

میز تی وی یکی از لوازم بسیار کاربردی در کنار سایر دکوراسیون داخلی است که نقش آن را در زیبایی و دو چندان کردن زیبایی منزل نمی توان انکار کرد

اگر می خواهید میز تی وی در کنار سایر دکور داخلی منزل به خوبی بدرخشد و خودش را نشان بدهد باید در زمان خرید، با توجه به اندازه محیط خانه، نوع سبک و دیزاین، فاکتورهای زیادی را درنظر بگیرید تا بتوانید بهترین میز تلویزیون را سفارش بدهید. در این مقاله تلاش بر آن داریم که در راستای انتخاب و خرید میز تی وی اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار بدهیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

تولیدی میز تی وی استیل در تهران

کارگاه تولیدی بهمن استیل یکی از بزرگترین و با تجربه ترین تیم های طراحی در زمینه تولید انواع دکوراسیون استیل از جمله میز تی وی استیل، میز جلومبلی، میز عسلی، میزکار و میز نهار خوری در تهران می باشد و افتخار این را دارد که طرح های سفارشی شما مشتریان عزیز را در اندازه ها و رنگ های مختلف با بهترین کیفیت استیل 304 را بسازد و شما بدون پرداخت هزینه های اضافی واسطه می توانید میز تی وی استیل خود را در حداقل زمان تحویل بگیرید.

تولیدی میز تی وی استیل
خرید میز تلویزیون از تولیدی

خرید میز تلویزیون

میز تی وی به عنوان یک مرکز کانونی در خانه در نظر گرفته می شود که می توانید مبلمان خود را اطراف آن بچینید ومکان سایر دکوراسیون  را نیز با توجه به میز تی وی تعیین کنید تا جلوه و زیبایی خود را نشان بدهد

  • شما در مرحله اول برای خریدن میز تلویزیون باید مساحت منزل خود را در نظر بگیرید. اگر فضای داخلی خانه شما بزرگ و ویلایی است می توانید از میزهای LCD، میز تی وی کمدی، کابینتی و میز دیواری بزرگ استفاده کنیدولی اگر خانه شما آپارتمان است یا فضای کوچکی دارد بهتر است از میزهایی با ارتفاع و اندازه کم تر استفاده کنید تا فضای زیادی را اشغال نکند و محیط  را شلوغ و بهم ریخته نشان ندهد
  • قدم بعدی در انتخاب میز تلویزیون  توجه به سبک دیزاین خانه است اگر دکوراسیون شما کلاسیک باشد باید از میز تی وی های چوبی و طرح دار استفاده کنید اما اگر از سبک مدرن و مینیمال استفاده می کنید می توانید میز تی وی با پایه استیل که دارای رویه سنگ و شیشه هستند را بخرید.
  • قدم سوم باید رنگ پرده ها، دیوار و مبلمان را در نظر بگیرید مثلا اگر 70 درصد رنگ لوازم شما سفید است باید میز تی وی شما ترکیبی از رنگ سفید و طلایی باشد یا اگر دیزاین شما کلاسیک و سلطنتی است بهتر است از میز تی وی چوبی با رنگ طلایی و قهوه ایی استفاده کنید.
تولیدی میز تی وی استیل
خرید میز تی وی جدید و مدرن

میز تی وی جدید و مدرن

یکی از جدیدترین و لاکچری ترین میزهای تی وی نوع استیل آن است که مناسب خانه های مدرن و مینیمال می باشد که باید در کنار مبل های اسپرت و پایه استیل قرار بگیرد.

میزهای تی وی از متریال استیل 304 استیل ساخته می شوند و به همین علت بسیار منعطف هستند و می توان آن ها را در اشکال هندسی و اندازه های متفاوت تولید کرد.

پایه های استیل معمولا دارای رنگ نقره ایی، طلایی می باشند که از استقامت و دوام بالایی برخوردار هستند.  سطح روی میز تی وی از شیشه، سنگ طبیعی، ام دی اف یا آینه ساخته می شود، جنس روی کار در قیمت میز تلویزیون تاثیر گذار است مثلا انتخاب سنگ طبیعی و ام دی اف خیلی گران تر از جنس شیشه و آینه می باشد.

تولیدی میز تی وی استیل
مزیت خرید میز تلویزیون استیل

مزایای خرید میز تی وی استیل

  • با آلیاژ 304 ساخته می شود
  • بسیار مستحکم و مقاوم است
  • ضد زنگ و ضد لک است
  • ضد خش و پوسیدگی
  • سبک است و جابه جایی آن راحت می باشد
  • فضای زیادی اشغال نمی کند
  • رنگبندی نقره ایی و طلایی دارد
  • منعطف است و در طرح و اندازه دلخواه تولید می شود
  • براق است
  • به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می شود
  • در برابر آب، حرارت و ضربه مقاوم است

تفاوت میز تی وی استیل با میز چوبی چیست؟

میز تی وی چوبی به مرور زمان دچار پوسیدگی و خردگی می شود و از بین می برد چوب سنگین است و جابه جایی آن سخت است ولی در مقابل میز تی وی پایه استیل دارای مقاومت بالا و دوام بیشتری است به هیچ عنوان خش بر نمی دارد و ضدلک می باشد

میز تی وی استیل مناسب چه خانه ایی است؟

میزهای تلویزیون استیل برای خانه های مدرن و مینیمال مناسب است قرار دادن میز تی وی در کنار مبلمان پایه استیل یک ترکیب زیبا و جذاب به وجود می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *