خرید دکور استیل درتهران

خرید دکور استیل درتهران

خرید دکور استیل در تهران

خرید دکور استیل درتهران

خرید دکور استیل درتهران و آگاهی از مزایای آن و انواع دکوراسیون استیل داخلی به شما پیشنهاد می کنیم از فروشگاه آنلاین بهمن استیل و سایر محصولات دیدن کنید و سفارش خود را ثبت کنید و با نازلترین قیمت و بیشترین کیفیت منزل خود را با یک چیدمان استیل زیباتر کنید و لذت ببرید.

علاوه بر استفاده از محصولات استیل در منزل شما می توانید برای طراحی و دیزاین فروشگاه خود از سایر دکور استیل مانند رگال دیواری فروشگاهی، استند و قفسه، رگال گردان و …. استفاده کنید و در جذب مشتری و رشد کسب و کار خود موفق تر باشید.

امروزه مردم در سرتاسر دنیا برای افزایش جذابیت ظاهری منزل خود از دکوراسیون داخلی استفاده می کنند که ساخته شده از آلیاژ استیل می باشد زیرا جنس استیل علاوه بر زیبایی از استقامت و ماندگاری بالایی برخوردار است. همچنین یکی دیگر از مزایای خرید دکوراسیون استیل این است که به راحتی تمیز می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نگهداری و تمیز کردن استیل مقاله  نحوه تمیز کردن مبل استیل  را مطالعه کنید.

در زمان خرید دکور استیل به این نکته توجه کنید که اگر شما می خواهید از استیل برای نمای خارجی و بیرونی استفاده کنید حتما استیل با آلیاژ بالا را انتخاب کنید زیرا مقاومت بیشتری دارد ولی اگر شما می خواهید منزل خود را با دکوراسیون استیل جذاب کنید انتخاب استیل با آلیاژ پایین مناسب تر است.

 

خرید دکور استیل در تهران
خرید دکور استیل سفارشی

تولید انواع دکور استیل داخلی

برای خرید دکور استیل درتهران، تولیدی بهمن استیل آماده ارائه تولید انواع دکور داخلی می باشد که در زیر به آن ها اشاره شده است. شما می توانید طراحی دکور منزل خود را درهر طرح و اندازه ایی به ما بسپارید.

  • تولید دکور استیل پذیرایی
  • تولید انواع دکور استیل آشپزخانه
  • تولید دکور استیل سرویس خواب کودک و بزرگسال
  • تولید و ساخت دکور استیل سرویس بهداشتی و حمام
  • ساخت و تولید انواع دکوراسیون و اکسسوری

ویژگی های دکوراسیون استیل داخلی

  • به هیچ عنوان زنگ نمیزند
  • استیل ضد آب است
  • به راحتی تمیز می شود
  • می توانید آن را با مواد ضدعفونی با خیال راحت تمیز کنید
  • تنوع رنگ دارد در اندازه های مختلف می توانید سفارش بدهید
  • استیل ضد خط و خش است
  • قابلیت جابه جایی راحت و سبک
خرید دکور استیل در تهران
دکور استیل داخلی منزل

تاثیر رنگ برای دکور استیل

در زمان خرید دکور استیل باید ابتدا محل انتخابی خود را در نظر بگیرید مثلا اگر برای مکان های عمومی و اداره یا سالن های همایش می خواهید از دکوراسیون استیل استفاده کنید بهتر است رنگ های گلد و سیلور را انتخاب کنید زیرا رنگ روشن طلایی چشم ببینده را به خود جذب می کند

ولی اگر شما می خواهید جذابیت منزل خود را با انواع دکوراسیون مانند: مبل استیل، جاکفشی استیل، میزنهارخوری استیل یا اکسسوری ها و آیینه های استیل دوبرابر کنید می توانید با خیال راحت ازانواع رنگ به صورت تکی و ترکیبی با توجه به رنگ پرده و دیوار انتخاب کنید.

قیمت دکور استیل

  • موارد تعیین کننده قیمت دکور استیل بستگی به موارد زیر دارد
  • ازچه نوع گریدی در ساخت دکوراسیون استیل استفاده بشود
  • نوع طرح سفارشی و اندازه و ابعاد آن
  • تعداد قطعات به کار برده شده در ساخت استیل
  • هزینه های نصب در محل مورد سفارش
  • میزان فلزمقاوم به کار برده شده یعنی اگر صد دردصد آن استیل باشد گران تر است
  • اگر ساخت دکور با فلزات دیگر باشد و فقط ورقه استیل روی آن کشیده شده باشد قیمت آن ارزان تر است
Buy steel decor in Tehran
قیمت دکور استیل فلزی در تهران

دکوراسیون استیل چه کاربردی دارد

  • کاربرد و استفاده از استیل در طراحی دکور اداری
  • استیل را می توان در طراحی نمای ساختمان به کار برد
  • استفاده از دکوراسیون استیل در مکان های تجاری و پر رفت و آمد
  • به کار گرفتن انواع دکور استیل در ساخت هتل ها
  • کاربرد دکور استیل برای رستوران ها، فست فود و کافی شاپ ها
  • استفاده از درب استیل برای زیبا تر شدن درب باغ ها و ویلاهای مجلل
خرید دکور استیل در تهران
کاربرد دکور استیل در منزل

طراحی دکور استیل پذیرایی

در چیدمان دکوراسیون پذیرایی می توان از انواع مبلمان استفاده کرد. یکی از مدرن ترین مبلمان ها، مبلمان پایه استیل می باشد. مبلمان پایه استیل در چیدمان و دیزاین اتاق پذیرایی نقش اساسی را دارد که انتخاب درست آن با توجه به سایز فضای اتاق، رنگ پرده ها و دیوار می تواند یک محیط دلنشین و منحصر به فرد، برای پذیرایی از مهمان را به وجود بیاورد.

مبلمان مخصوص سالن پذیرایی معمولا 9 یا 7 نفره می باشد که شما با توجه به فضای پذیرایی که مربع یا مستطیل است باید تعداد و مدل آن را انتخاب کنید تا بتوانید نهایت استفاده از فضا را داشته باشید

خرید دکور استیل در تهران
مبل پایه استیل پذیرایی با روکش آبی

چیدن مبل استیل در پذیرایی مربع شکل

در سالن پذیرایی مربع شکل باید مبل های مدرن استیل را به صورت قرینه و زاویه دار چید ابتدا باید یک نقطه کانونی در سالن را مانند یک پنچره، شومینه یا تلویزیون را در نظر بگیرید و مبلمان خود را حول آن بچینید.

بهترین انتخاب برای چیدن مبل در سالن مربع شکل استفاده از یک کاناپه با دو مبل تکی و یا ترکیب مبل 2 و 3 نفره در کنار یک مبل تکی است.

به عنوان یک نکته باید بدانید که انتخاب مبلمان کلاسیک و بزرگ برای سالن مربع شکل به هیچ عنوان مناسب نیست زیرا فضا را کوچک تر می کند. در این فضا بهتر است به جای قرار دادن یک بوفه بزرگ از یک آینه و کنسول کوچک در کنار مبل پایه استیل استفاده کنید

خرید دکور استیل در تهران
مبل استیل پذیرایی پایه فلزی

چیدن مبل استیل در پذیرایی مستطیل

زمانی که سالن پذیرایی مستطیل شکل و بین 24 تا 40 متر می باشد دست شما برای چیدمان دکوراسیون بازتر است.

به طور مثال: برای پذیرایی 24 متری می توانید از یک مبل 7 نفره و یک میزنهارخوری 6 نفره استفاده کنید.

در سالن های پذیرایی 40 متر یا بیشتر، می توانید از مبلمان کلاسیک نیز استفاده کنید حتی استفاده از دو دوست مبلمان نیز جایز است اگر هال و پذیرایی در کنار هم قرار داشته باشند استفاده از یک پارتیشن استیل برای جدا کردن آن بسیار زیبا و کاربردی است. نقش آینه و کنسول استیل و استفاده از سایر اکسسوری ها در این فضا باعث زیباتر شدن دیزاین نیز می شود

طراحی دکور استیل ورودی

اولین بخش منزل که به چشم می آید قسمت ورودی است که می توان با استفاده از یه سری نکات جلوه و زیبایی آن را دو چندان کرد که درزیر به آن اشاره کرده ایم

نورپردازی: برای ایجاد نورپردازی در ورودی منزل حتما از لامپ، لوستر و اکسسوری هایی که داخلشان از لامپ استفاده شده است استفاده کنید.

خرید دکور استیل در تهران
کنسول استیل و آینه ورودی

استفاده از آینه: از نقش آینه در قسمت ورودی منزل غافل نشوید اگر ورودی کوچک است از یک آینه کوچک گرد بر روی دیوار استفاده کنید در غیر این صورت قرار دادن یک آینه و کنسول استیل در ورودی باعث افزایش جلوه بیشتر می شود.

استفاده از جاکفشی یا اتومان: یکی از وسیله های مهم و ضرورععی که باید در ورودی منزل قرار داد جاکفشی است می توانید با توجه به سایز ورودی از انواع جاکفشی قفسه ایی، اتومان دار یا جاکفشی آویزدار (برای آویز کردن لباس) استفاده کنید.

خرید انواع دکور استیل در تهران

درنتیجه

برای خرید دکور استیل درتهران ما به شما دکوراسیون بهمن استیل را معرفی می کنیم زیرا بیش از یک دهه است که در تولید انواع دکور استیل با بالاترین کیفیت و بهترین مواد اولیه و مطابق با جدیدیترین متدهای دنیا فعالیت میکند. همچنین علاوه بر تولید انواع دکور استیل داخلی و اداری در طراحی دکور فروشگاهی نیز تجربه بالایی دارد شما می توانید طراحی و ساخت انواع قفسه و استند لباس، رگال و آویز استیل فروشگاهتان را به طراحان بهمن استیل بسپارید

برای دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر در زمینه دکور استیل با مشاوران ما تماس بگیرید.

  • شماره تلفن :66394152-021
  • شماره همراه :09129352797

6 پاسخ

  1. سلام نکات خوبی رو درباره خرید دکور استیل یاد گرفتم خیلی عالی بود الان می تونم برای دکور خونه ام انتخاب بهتر و مفید تری داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *